18. mars 2009

Reisebrev fra landsmøtet 2009

I dagene som kommer vil jeg befinne meg på landsmøtet til SV i Bergen. Derfra har jeg en plan om å skrive faste oppdateringer på nett slik at dere der hjemme kan følge litt med på det som skjer og på det som diskuteres. Hvor omfattende dette blir, vet jeg ikke ennå. Det kommer jo også selvfølgelig an på hvor arbeidskrevende landsmøtet blir. På siste landsmøte var det jo flere av de formelle programpostene som ikke sluttet før midt på natta, og da er jo energien til å skrive mye kanskje litt på hell.

Men jeg kommer til å starte friskt med å presentere det vi har jobbet med i Nord-Trøndelag SV (NTSV) fram mot landsmøtet, og jeg kommer også til å presentere det vi ser for oss å jobbe mye med underveis på landsmøtet. Innsatsen i delegasjonen vil helt sikkert variere litt fra tema til tema, men alt i alt håper jeg jo at vi nok en gang setter et NTSV-preg på partiets høyeste organ.

Men det betyr også at dere som leser dette gjerne kan komme med innspill direkte på epost eller som kommentarer i denne bloggen og på Facebook. Slik kan jeg kanskje kunne besvare noen spørsmål på direkten også. Men kan ikke love å løse alt da. :) Det er tross alt nesten tre hundre stemmeberettigede som skal overtales.

Men nå vet dere planen min for de kommende dagene. Senere i dag starter jeg med brev fra dag -1. Det vil si dagen før åpningen. Et brev som vil si noe om bakgrunnen og om diskusjonene i forkant.

Venter du i spenning?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar