23. mars 2009

Livgivende stråler

Solen skinner ute ennå. Dagene blir lenger. Kjenner dere det? Sommeren er på vei. :)

Beklager til alle dere som ikke får nok av ski og snø. Jeg liker sommeren best jeg. Sol og vann. 20 grader i skyggen og da snakker vi ikke om minusgrader nei. Vinteren har sin sjarm den også, men ikke som sommeren.

Jeg gleder meg til de dagene hvor ungene egentlig bare kan springe rett ut uten å ha en 15 minutters kamp med strømpebukser, tykke sko, to bukser og jakker i utrolig mange fasonger hvor alle har en voldsom tykkelse til felles. Nei, gi meg en tynn shorts ei t-skjorte og et badebasseng.

Men det går noen uker til ennå da. Eller måneder. For i natt la det seg 10 cm. snø. At det går an. Jeg var i sommermodus jeg nå. :) Men vettu, den smeltet på en halv dag, og da er det bare enda mere tydelig at den ikke kommer til å legge seg og sånn ødelegge drømmen min om gress.

Nå skal jeg sette meg på verandaen jeg. Nyte de siste minuttene med solstråler... Og drømme litt.

Om alt jeg skal gjøre i sommer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar