29. mars 2009

Ikke all verden...


Gårsdagens bevisstgjøringsøvelse viste at det er noen som bryr seg i hvert fall. Men en ting som fortsatt overrasker meg er alle kommentarene på forskjellige nettaviser som er udelte negative til slike tiltak. Om det er noe som er påtatt vet jeg jo ærlig talt ikke, men det virker jo som om det er ekte følt.

Legger ut en del lenker her til kommentarer på AB24.no som eksempel:

Skrevet av Klima-Hysteri - Lør 28. mar 2009 18:56
Hva med at alle i WWF,SV.osv slutter aa fise i ett doegn.Det ville ihverfall gitt kua(som gir oss melk), litt bedre selvtilitt.

Skrevet av H.C Andersen - Lør 28. mar 2009 19:44
Det er n ennu bra at Fyglekultursentrum ikke er bygd enne.Da har vi alle fått sett hvor sykt trasig det nye kulturhuset var blitt. At det blir en skam for bodøbyen det er helt sikkert .Hva med å dra til våre venner i øst å hent en statue av Stalin, det hadde vært fint det.Hvis det er så lite støm i Norge, hvorfor ikke bygge et kjernekraftverk i stedet for Fyglekultursentrum? Det hadde sikkert blitt like fint de.

Her er et knippe andre mer eller mindre intelligente kommentarer fra Ola og Kari Normann:

Miljøvern er et populistisk tema som sprer frykt blant norske borgere og verden forøvrig.

Hahaha....
Jeg skrudde ikke av lyset... faktisk hentet jeg fram juletrelysene og plugget de i bare for å være en drittsekk!!

Det som forundrer meg aller mest er at slike mennesker har klart å tilegne seg evnen til å lese og skrive. Men det er disse som skal styre landet i fremtida folkens. Det er bare å venne seg til det. Eller, det trenger vi jo ikke, for med disse i førersetet er jo verden og klimaet kjørt i dass i løpet av en, to, tre, og menneskeheten må bruke noen millioner år på å finne frem til seg sjøl igjen.

Men jeg har et håp. Om at WWF har rett i sin geniale reklame på toppen. At det er mye som tyder på at det finnes intelligent liv på jorden. Bare ikke overalt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar