24. november 2008

Tusen takk!

Ville bare si tusen takk til alle dere som støttet meg i dette prosjektet. :) Det er ikke lett å kjempe mot flertallet, men dette handler om å ha ryggrad slik jeg ser det. Jeg følte det var viktig å kjempe for det jeg tror på, så får historien dømme om det var riktig.

I denne runden så viste det seg at det var sterke motkrefter som benyttet det de kunne av midler for å styrke sin kandidat. Må jo innrømme at jeg synes litt synd på ett av mine politiske forbilder som faktisk forsøkte å legge skylda for hele valget i 2007 i Stjørdal på mine skuldre. I Stjørdal SV arbeider vi i lag vi, men slik kan det vel gå når man blir for ivrig.

Uansett. Jeg har ryggrad nok til å stå oppreist uten å være så tykkhudet som Finn Gustavsen sa at politikerne er. Og nå vet jeg jo at min kunnskap er godt plassert i lokalsamfunnet.

Ad augusta, per angusta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar