21. november 2008

Kvelden før dagen

Sitter her med en litt rar følelse. Det har liksom ikke gått opp for meg helt ennå, selv om jeg også er veldig gira på å utrette noe. Har fått utrolig mange hyggelige telefoner fra folk i Nord-Trøndelag som synes det er topp at jeg er aktuell for toppen på stortingslista, og det varmer skikkelig.

Samtidig føler jeg jo at det er litt rart at jeg har kommet dit i livet. At man er veid (av noen i hvert fall) og funnet tung nok til å ikle en slik posisjon. Det trodde jeg ikke den gangen jeg startet å bli aktiv i politikken. Jeg hadde jo bare et lite ønske om å få bidra. Nå er kanskje muligheten der til å bidra mye.

Dagen i morra vil uansett kunne gå både den ene veien og den andre veien. Jeg håper jo at jeg vinner avstemningen, men vet at det like gjerne kan bli en sterk tredjeplass. Det kan jo faktisk tenkes at jeg ikke er på lista i det hele tatt. Sånn er det i nominasjoner av og til. Det vil kun morgendagen vise.

I morgen vil jeg uansett få vite hva framtida vil bringe, og det er jeg glad for. De siste ukene har det vært mye pes, men det har jo vært moro også da. Og jeg har fått fram mange av de synspunkter som jeg hadde håpet å få gjøre noe med.

Men nå er det kvelden på Skatval. Nå skal jeg slå av PC'en og telefonen og sette meg litt ned i en god stol og tenke litt over livets forunderligheter. Tenke litt på det som har vært og det som kanskje kommer. Tenke laaaange tanker.

Det skal bli deilig.

Ha en riktig god natt! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar